I3 anem d’excursió a la ludoteca

La ludoteca del Club d’Esplai Sant Feliu és un espai meravellós per gaudir d’una estona de joc simbòlic, de compartir, de crear i fer amics i amigues. Dilluns I3 va sortir, per primera vegada, de l’escola i va ser una experiència molt bonica i enriquidora. Ens va agradar molt!!!





























Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut