El sindicat CCOO ens fa una donació de material escolar

La Xarxa Acció Solidaria (XAS), impulsada per CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia i Garraf ha tancat la 7a campanya de recollida de material escolar a centres educatius de la comarca amb més de 360 kilos.
El material recollit va des de llapis de colors, bolígrafs, llibretes i s’ha repartit aquesta setmana als centres Sant Ildefons i Neus Català de Cornellà, Escola Salamero de Gavà i Escola Sant Josep de Sant Vicenç dels Horts.
Segons Saida Ehlilluch, secretària de Socioeconòmia i Aliances Socials de CCOO: “No volem substituir la funció dels poders públics, però a la comarca hi ha moltes necessitats no cobertes que iniciatives com aquesta ajuden. D’altra banda, estem molt satisfetes per la implicació de moltes seccions sindicals com Cofidis, Dronas 2002 i moltes persones afiliades que a títol individual han volgut sumar-se en aquesta campanya solidària”.

Volem agrair al sindicat CCOO i a la Xarxa d’Acció Solidaria aquesta donació que ens ajuda a millorar els recursos que podem oferir a tot el nostre alumnat.