Drets dels infants a l’escola

La setmana passada vam treballar els drets dels infants a l’escola.

Aquest curs els alumnes de cicle superior hem preparat un conte per explicar als nostres companys més petits, on podem trobar drets per després poder treballar a l’aula.
Tots els alumnes de l’escola han estat molt contents de la visita per contar els contes, i els hi hem portat uns ninots per explicar i poder-les pintar com record del conte que hem explicat.
Més tard, vam preparar una exposició amb els drets i els ninots que s’utilitzaven en els nostres contes.

Us deixem unes imatges on podreu veure com vam contar els contes i la nostra exposició.