Barcelona Clarinet Players BCP

Avui hem anar al apatronat a gaudir de la música dels clarinets. Aquest concert l’han fet els Barcelona Clarinet Players.

Es el Viatge de Till.

Aquest concert està inspirat en un dels nens més famosos i estimats per la societat alemanya, Till Eulenspiegel, i l’hem escollit principalment per treus motius. El primer, per la naturalesa del personatge i les seves accions. El segon, musical, donat que R. Strauss en va fer una brillant pàgina orquestral amb una important presència del clarinet. I el tercer, perquè l’esperit “juganer” del Till retrata a la perfecció als BCP.
La idea central d’aquesta proposta és interpretar un seguit de músiques diferents que són presentades per Till a mesura que va viatjant arreu del món.  Així, Till anirà visitant diferents indrets al llarg del concert mostrant les diferències d’estils, de sonoritats i d’ambients. A més, interpretarem estructures musicals complexes com ara la fuga d’una forma amena i gràfica tot presentant un concert  dinàmic per tal que l’audició sigui àgil i interessant a l’oient. Podreu escoltar músiques de R. Strauss, G. Rossini, P. Iturralde, J. S. Bach, H.  Mancini o J. L. Moraleda entre d’altres, a més de poder gaudir de la varietat sonora que hi ha en el món dels clarinets i altres sorpreses que anireu descobrint al llarg de l’audició.