1r i 2n anem al teatre! Feu un comentari / Per Admin / 13 de febrer de 2023 / 1r 2n General Portada Primària / sortida Els nens i les nenes de primer i segon de primària hem anat a veure una obra de teatre a l’auditori de la biblioteca Sant Ildefons. Ens han explicat un munt de contes molt divertits sobre bruixes, mags i dracs i ens ho hem passat d’allò més bé!