1r i 2n anem al teatre!

Els nens i les nenes de primer i segon de primària hem anat a veure una obra de teatre a l’auditori de la biblioteca Sant Ildefons. Ens han explicat un munt de contes molt divertits sobre bruixes, mags i dracs i ens ho hem passat d’allò més bé!






Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut