Canvis en pagament al menjador a partir del mes d’Abril mitjançant APP Campos Estela

Tal com ha informat l’equip directiu de l’Escola a inicis de setmana:

A partir del mes d’abril iniciem una nova modalitat en la gestió econòmica del menjador de l’Escola.
A partir d’ara la farà directament l’ Empresa Camposestela que és qui porta el menjador des de fa molts cursos. Per tant heu d’utilitzar exclusivament aquesta nova modalitat de pagament.
Aquest canvi afecta als alumnes fixes i als eventuals. No canvia el preu.
Us adjuntem tres documents1 per tal que aneu mirant com es farà aquests cobraments a partir de l’1 d’abril.
Qualsevol dubte podeu preguntar a l’ Escola aquestes setmanes prèvies al canvi.
Aquelles famílies que tingueu alguna característica específica  pel que fa al pagament heu de parlar amb l’empresa per tal que ho tinguin en compte en el moment de fer el cobrament.
Els alumnes becats no heu de fer res especial. Nosaltres passem el llistat a l’Empresa. Sí que heu d’especificar quins dies es quedarà al nen o nena a dinar.
Les famílies que teniu tiquets podeu utilitzar-los el que queda de març i si així i tot us en queden a partir del mes d’abril podeu passar per l’ Escola els dimarts i dijous de 8:45 a 17 :00 i la nostra administrativa, l’ Anna Rubió, us l’abonarà.