Visitem El Mercat del Peix

La setmana passada, el dijous 13 d´octubre vam anar d’excursió. Vam anar a Mercabarna, a Barcelona, exactament al mercat del peix. Hi vam anar l’alumnat de 3r i 4t, amb les 3 mestres.

L’Andrea, la nostra monitora ens va explicar moltes coses sobre els peixos: les brànquies, les aletes, els colors, on viuen… També vam fer un toca-toca amb els peixos, ens van posar uns guants i vam tocar els peixos que hi havia: llenguadina, sardina, seitons…

Després vam anar al museu. Allà ens van explicar diferents formes de pescar. També hi havia una balança que ens deia el nostre pes en peixos. Al migdia vam anar a dinar a un bar. Ens van donar bunyols de bacallà, calamars, amanida i lluç arrebossat. A continuació vam fer un passeig pel Mercat central del Peix. Per últim, vam veure un vídeo final sobre peixos que era un resum de tot el que ens havíem explicat.

Hi vam anar per aprendre més coses sobre els peixos i saber que són completament saludables.