Viva a l´hort

A L’HORT DE L’ESCOLA HI VIUEN PETITS ANIMALETS IMPORTANTS

En un dels tallers dedicats a l ‘hort vam poder observar els diferents éssers vius que podem trobar enmig de les plantes que hi tenim plantades. Cargols, cucs, petits insectes, papallones petites i fins i tot alguna petita oruga.

Després d’una primera observació i classificació d’aquests petits éssers que viuen en el nostre hort, en fem una classificació segons com tenen la forma, el color, el tamany…

Cargol comú a l’hort de l’escola

Avui hem trobat un cargol que ens ha cridat l’atenció. Tenia una closca amb unes ratlles molt ben dibuixades, un color molt brillant i s’arrossegava amb el seu peu llefiscós   per damunt d’una fulla tendra i humida per la rosada de la niit ,  d’un dels enciams que tenim plantat al bancal de la classe.

Hem fet una bona observació del petit mol·lusc. Hem buscat informació i hem descobert que es tractava d’un cargol comú i que l’hem trobat a l’hort perquè és un dels hàbitats preferits, a més a més dels camps de conreu.

#canalredreporters #escolasantdomenec # hortescolar