últim dia de curs

Tornem a arribar a un final de curs, aquest especial i esperem deixar-lo enrera i tornar a la normalitat més esperada per part de tots i totes.

El dia 22 farem un comiat a l’alumnat de 6è. Serà un comiat intern, amb tots els nens, nenes i mestres de l’escola que durarà una mitja horeta i que farem al pati de l’escola.

L’ alumnat de Primària continuarem amb una Gimkana , organitzada pels nois i noies de 6è . Acabarem el matí amb un espectacle de màgia a càrrec del Mag Aizpi.

L’alumnat d’Educació Infantil també gaudirà de l’espectacle de màgia i de jocs al pati d’infantil.

L’AMPA col·labora en l’esmorzar d’aquest últim dia i de l’espectacle de màgia.

ESMORZAR: Es repartirà una bosseta amb un tall de coca de forner i xocolata, una fruita i un Cacaolat.