TALLER D’ ARQUITECTURA A CS

Què és l’ arquitectura? Quin és el seu objectiu?Com influeix el clima,la cultura i el lloc geogràfic a l’ hora de dissenyar un edifici,un espai públic o fins i tot una ciutat?Què s’entén per edificis públics?Pot l’ arquitectura millorar la qualitat de vida de les persones? Aquestes preguntes i moltes més són les que en Xaveir, arquitecte gelidenc, va respondre a l’alumnat de CS.                Finalment, vam fer grups de treball per tal que cada petit grup fes propostes de millora dels diferents espais de l’escola.