JOCS AL PATI

Al pati de primària s’han instal.lat uns jocs nous de fusta, concretament un cotxe, un tipi, una cuina, unes balances i una paret musical. Al pati d’E.I. també s’ hi ha col.locat una paret musical i unes balances. Aquests jocs han estat adquirits per l’AMPA de l’escola després de fer una proposta, conjuntament amb la resta d’AMPES de les escoles del municipi i lIES El Foix, en els darrers pressupostos participatius de l’Ajuntament. Agraïm la proposta, doncs l’alumnat de la nostra escola podrà gaudir de més activitats al pati.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *