Diada de Sant Jordi

El matí del dia 23 estarà dedicat als Jocs Florals de l’escola. La Montse Mateu serà l’encarregada de repartir els premis d’aquesta activitat Literària. Tot seguit hi haurà la presentació dels Capgrossos de l’escola (*)

A la tarda tot l’alumnat podrà veura la representació de la Llegenda a càrrec dels nens i nenes de C.I.
Acabarem la Diada amb una xocolatada.

Totes aquestes activitats es faran a la pista de l’escola i ,tot i que ens agradaria molt que les famílies en poguéssiu ser partíceps ,aquest any degut a la situació provocada per la pandèmia, no serà possible. Esperem poder gaudir de la vostra companyia en properes activitats escolars.