BON INICI DE CURS

Dilluns 14 de setembre obrim les portes als alumnes de la nostra escola.

Tot i les dificultats, els docents ens devem als nostres infants i les seves famílies.Que ningú dubti que estarem al peu del canó educant i acompanyant emocionalment als nostres alumnes, per molt difícil que sigui la situació.

Fem pinya amb l’equip docent, connectem amb els nostres alumnes i creem vincles amb les famílies. Junts ens en sortirem!

Molts ànims en aquests moments d’incertesa. Desitgem que tots i totes puguem gaudir d’un bon curs escolar, malgrat la realitat que vivim, i que aviat puguem recuperar la normalitat.