Treballem els salts a EF

En les classes d’educació física, el treball dels salts s’ha convertit en una pràctica fonamental per al creixement i el desenvolupament dels estudiants. Aquesta activitat, que abasta una àmplia gamma de moviments com salts verticals, horitzontals i laterals, està guanyant reconeixement per la seva importància en el foment de la salut física i el benestar emocional de l´alumnat..

Segons els experts en educació física, el treball dels salts no només millora la condició física dels estudiants, sinó que també promou el desenvolupament de diverses habilitats essencials. La coordinació, l’equilibri i la força muscular són només algunes de les capacitats que es veuen reforçades a través d’aquesta pràctica.

Els alumnes de 4t han treballat  els salts a la sessió d´avui.