RECUPEREM LES EMISSIONS!

Comença un curs una mica especial. Deixem enrere una pandèmia que ens va fer replantejar l’organització de molts projectes de l’escola, un d’ells la Ràdio. Amb molta cura i respecta per tot el que ha passat tornarem a fer programes de ràdio de forma presencial a partir del mes d’octubre.

Esperem que tot allò que presentarem us agradi molt i escolteu Ràdio Ràpia al 88.6 de la FM!.

Si cliqueu sobre la imatge podreu escoltar l’últim programa que vam fer el curs passat. Hi van participar nens i nenes de diferents classes i va ser un programa molt interessant.