FEM COMPOST

A l’ hort de l’ escola hi tenim dos compostadors i durant tot el curs la Bea ens dona les restes d’ origen vegetal ( fulles d’ enciam o col, peles de patates, pell de plàtans, etc.) per a què les hi tirem, les cobrim amb restes de poda i poguem obtenir el nostre propi compost.                                                                     Aquest primer trimestre l’alumnat de quart ha garbellat el compost i n’ ha aconseguit 205 Kg  els quals s’han escampat pels bancals on  s’hi fa la plantada.També hem fet unes bossetes amb una petita mostra del compost(60g) que hem repartit entre tots els nenes i nenes de la classe.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *