Brigada verda

CREACIÓ DE LA BRIGADA VERDA A L’ESCOLA

Aquest curs hem iniciat un projecte nou dins el programa d’Escoles Verdes: La Brigada verda.

Aquesta Brigada la formem dos alumnes de cada curs de Primària. Ens troben un cop a la setmana amb els mestres encarregats de la Comissió de Medi. Tenim diferents tasques com revisar els contenidors per veure si es fa un bon reciclatge de les deixalles al pati , mirar si es fa un bon ús dels llums de les aules i  es fem diferents activitats i tallers a l’hort com per exemple la realització de planter.

Per poder  donar a conèixer quines activitats s’han de fer a l’escola enregistremvideos que es visualitzem a les aules.

Brigada verda treballant a  l’hort

#canaldereporters #escolasantdomenec #escolesverdes #hortescolar