I CURSA VIRTUAL 1K EMPREMTES SOLIDÀRIES 2020

JA TENIM AQUÍ UNA NOVA EDICIÓ DE LA MARATÓ!

La cursa

L’AMPA Escola Sant Domènec ha col·laborat, des de 2013, amb diverses activitats amb la Fundació de la Marató per recaptar diners i continuar sent solidaris.

Però, no volíem que les restriccions sanitàries ens limitessin i deixéssim de participar en aquesta edició.

El proper 20 de desembre de 2020, ja sigui a l’interior de cada un dels nostres habitatges, ja sigui fora si ens permeten sortir a fer esport… celebrarem la primera edició de la “Cursa EMPREMTES SOLIDÀRIES DEL SANT DOMÈNEC”, organitzada per l’AMPA ESCOLA SANT DOMÈNEC, amb l’objectiu de recollir el màxim de diners per a la Fundació de la MARATÓ, que aquest any vol aconseguir recursos sanitaris per a la recerca contra el COVID-19.

Les inscripcions es poden realitzar per internet en aquest ENLLAÇ fins al proper 19 de desembre a les 20:59h.

Trobareu tota la informació a: CURSA EMPREMTES SOLIDÀRIES