I continuem… Sent solidaris!

Hola Famílies de l’Escola Santa Domènec de la Ràpita ! 😁

A causa de la situació sanitària, és inviable realitzar el nostres berenars solidaris anuals en benefici a la Marató de tv3.

No obstant això, no volem que aquest any es quedin sense la nostra ajuda; per tant, des de la junta de l’AMPA Escola Sant Domènec hem estat romiant i us volem compartir 3 maneres que tindreu per col•laborar amb la Marató de tv3:

1. Tindreu disponible les guardioles solidaries al centre on la comunitat podrà fer la seva aportació.
  2. La donació de l’euro solidari de la venda de loteria de Nadal, d’aquest any anirà destinada a la Marató.
  3. Com a novetat us volem proposar una cursa virtual indoor (1 km) per fer en familia el mateix dia de la Marató (20 de desembre) ja que en aquesta situació d’excepcionalitat sanitària, i davant de la necessitat d’avançar en la recerca de la Covid-19 tots ens em de sumar, perquè com diu l’slogan “Aquesta Marató per la Covid-19 toca a tothom”.

Sempre és molt important ser solidari, però aquest any més encara.

Entre tots ajudarem a que amb la investigació es poguin trobar tractaments.

Us continuarem informant. SUMA-T’HI! Us hi esperem !!!!!! 🙏🏼💪🏻👏🏻

#SomSolidaris