F. INFORMATIUS DE L’AMPA ESCOLA ST. DOMÈNEC 2020-21

Fulls informatiusEn aquesta pàgina anirem deixant constància de les dades més rellevants dels diferents fulls informatius de l’AMPA. Aquelles dades recurrents que sempre són útils tenir localitzades, com per exemple:

CALENDARI DEL CURS

Inici del curs: 14 de setembre 2020

Últim dia del curs: 19 de juny de 2021

Marc Horari: 9 h a 12.30 h i 15 h a 16.30 h.

Nota 1: Horari d’adaptació de P3: 14 i 15 de setembre de 2020

Nota 2: SEP: Temporalment suspés per l’excepcionalitat sanitària (12.30 h a 13.15 h)

Dies de festa:

– NADAL: Del 22 de desembre al 7 de gener, ambdós inclosos

– SETMANA SANTA: Del 29 de març al 5 d’abril, ambdós inclosos

• 12 d’octubre
  • 8 de desembre

Dies de lliure disposició:

• 1r Tr: 30 d’octubre i 7 de desembre
  • 2n Tr: 12 i 15 de febrer 2021
  • 3r Tr: 30 d’abril 2021

Jornada intensiva de 9 h a 13h: del 7 al 22 de juny de 2021

1.  SERVEI D’ACOLLIDA

El Servei d’Acollida començarà el dia 14 a la tarda. A partir del dia 15 ja hi haurà servei d’acollida al matí. Aprofitem l’ocasió per a fer un recordatori tant dels horaris com dels preus del SERVEI D’ACOLLIDA de l’Escola:

• ACOLLIDA MATÍ:  8 a 9h (excepte dia 14 de setembre)
  • ACOLLIDA MIGDIA: Aquest any continua anul·lat, qui ho necessiti pot optar per deixar el nen/nena al menjador.
  • ACOLLIDA TARDA: 16:30h a 18:00h

PREUS:

30 min 1,85 €
1 h 3,25 €
1,30 h 4,75 €
2 h 6 €

1. SERVEI DE MENJADOR

Hi haurà servei des del primer dia de classe.

Els PREUS són els següents (segons la RESOLUCIÓ EDU/790/2020, de 24 de març):

• ALUMNES FIXES:  6,33 €/ dia. (Es considera alumne fix aquell que es quedi  3, 4, o 5 dies a la setmana durant un mes). Aquests alumnes han d’avisar al tutor o tutora i se’ls cobrarà mitjançant domiciliació bancària.
  • ALUMNES EVENTUALS6,93 €/dia. Modalitat de pagament:
    • 1 tiquet: 6,93 €
    • 5 tiquets: 34,65 €
    • 10 tiquets: 69,30 €

Aquests alumnes han d’avisar la tarda abans o el mateix matí abans de les 9:30 per tal de que doni temps a elaborar el menú.

Els tiquets s’entreguen a Consergeria juntament amb el justificant del pagament (via caixer automàtic del Banc de Sabadell o la seva oficina on-line).

1.   CODIS DE PAGAMENT ESCOLA ST. DOMÈNEC

Les famílies que no tinguin domiciliats els pagaments han de tenir presents els següents codis:

• Menjador: 739
  • Extraescolars, acollida i quota AMPA (i aportacions de loteria Nadal)873

Com hi ha famílies que ho fan servir, aquí deixem el Número de compte per transferència:

• Extraescolars, acollida i quota de sòci de l’AMPA (altres com Loteria de Nadal o Sopar de final de curs): ES8200811698040001008601LES EXTRAESCOLARS
  1. Una vegada comptabilitzades les inscripcions, i la relació dels diferents grups bombolla, us podem comunicar que les activitats que es poden portar a terme són:Dilluns – TAEKWONDO (2 grups)

Dimarts – PLAY ENGLISH

IMPORTS SEGONS ACTIVITAT:

• PLAY ENGLISH:  Rebuts mensuals de 17€ (gestiona AMPA)
    • TAEKWONDO: Rebuts mensuals de 16€ (30€ del kimono, només el primer mes). ** Cal contractar assegurança obligatòria**

NOTA 1:

• Els preus informats de les activitats de tarda inclouen la primera mitja hora per berenar amb monitor/a, ja sigui amb el servei d’acollida propi de l’AMPA o el mateix monitor que durà a terme l’activitat, depenent de l’activitat extraescolar que sigui.
    • Requisits per dur a terme una extraescolar, es respectarà el grup estable marcat per l’escola.  Tot i que en un principi es requereix un mínim de 9 alumnes, es valorarà dur a terme l’activitat amb un número inferior d’alumnes, sempre que sigui viable.
    • Depèn del alumnes apuntats i dels grups estables que pertanyin, les activitats podrien canviar de dia i/o horari. S’informarà de qualsevol canvi un cop finalitzat el període d’inscripció.
    • Els rebuts retornats tindran el recàrrec corresponent establert per l’entitat bancària.
    • Degut a la situació actual totes les extraescolars estan subjectes a possibles canvis

La Junta de l’AMPA ha pactat uns avantatges per aquells dels seus socis que vulguin aprendre anglès a Hashtag Language School, en el full adjunt hi ha la informació. Descompte del 20% sobre la mensualitat de les classes a l’acadèmia. Matrícula per alumnes nous de 25€ i cost del material serà de 15€.

NOTA 2

• Les extraescolars es tiraran endavant si ha un mínim de 9 alumnes inscrits (tret de l’activitat d’Skate).
    • S’informarà de qualsevol canvi un cop finalitzat el període d’inscripció.
    • Si un alumne no s’ha donat de baixa durant la primera setmana, se li cobrarà el mes sencer.
    • Les quotes de pagament de les extraescolars pròpies es passaran a mes vençut. El primer rebut es girarà a primers de novembre .
    • Els rebuts retornats tindran el recàrrec establert per l’entitat bancària.
    • L‘impagament de qualsevol mensualitat suposarà que l’infant no podrà continuar l’activitat fins que estigui al dia de pagaments.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *