La nostra escola:

Situada al bell mig de Manresa, l’escola pren el nom del moviment cultural català del segle XIX.
Un edifici antic i ple d’història que tot i així gaudeix d’espais amplis i lluminosos, permeten la
dinamització d’activitats variades i diferents agrupacions d’alumnes.

Entenem l’escola com a un sistema inclusiu, multicultural, viu i obert que ha de garantir la
igualtat d’oportunitats, el creixement del coneixement, el concepte d’identitat personal i la
consciència social.

Plàstica confinada

Els nens i nenes de segon, com han estat confinats deu dies a casa a causa de la covid-19. Han fet una activitat sobre l’artista Giuseppe Arcimboldo. Arcimboldo és un artista que representa la cara humana a partir de flors, fruites, plantes, animals o objectes.… Llegeix més»

CARNAVAL 2021

CARNAVAL   2021
Avui  divendres  12  de  febrer  hem  celebrat  LA  FESTA  DE  CARNAVAL  a  l’escola.
Tothom  ha  vingut  disfressat   de  casa  del  que  ha  volgut.  No  hem  fet  RUA  però  cada  curs ha  ballat  i  disfrutat  amb  la  música  a  la… Llegeix més»

CONSIGNA: LLAÇ, DIADEMA O CORBATA.

CONSIGNA: , LLAÇ,   DIADEMA  O  CORBATA.
Avui  dijous  11  de  febrer  una  nova  consigna.  Demà  ja  vindrem  tots  ben  disfressats  des  de  casa per  celebrar  EL  CARNAVAL.
Aquest  any  no  farem  cap  rua  però  ballarem,  cantarem  i  ens  ho  passarem  d’allò  més  bé, cadascú  a la  seva  classe.

CONSIGNA. UN MITJÓ DE CADA COLOR

CONSIGNA:    UN MITJÓ DE CADA COLOR
Avui  dimecres  10  de  febrer  hem  vingut  a  l’escola  amb  un  mitjó  de  cada  color !!!
  PER  CARNAVAL  TOT  S’HI  VAL !!!

CONSIGNES DE CARNAVAL

CONSIGNES   DE   CARNAVAL
AQUÍ  TENIM  LES  CONSIGNES  DE  CARNAVAL  PER  TOTA  LA  SETMANA !!!!

DIMARTS   9  DE  FEBRER.

HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES A L’ESCOLA. PREGÓ

HA   ARRIBAT  EL  CARNESTOLTES  A  L’ESCOLA
Aquest  dilluns 8  de  febrer  ha  arribat  EL  REI  CARNESTOLTES  a  l’escola. Aquest  any  degut  al  Covid  no  l’hem  rebut  tots  junts  al  pati,  sinó  que  ha  anat  passant  classe  per  classe  a  saludar.  Els  alumnes  de  sisè… Llegeix més»

ENIGME “EL PETIT SABERUT”

ENIGME   “EL PETIT SABERUT”
EL  GUANYADOR   DEL  “PETIT  SABERUT”  DEL  MES  DE  DESEMBRE  VA  SER  L’ ASAD  DE  1R  A.
MOLTES  FELICITATS!!!!!

CARNAVAL 2021. CONSIGNES

CARNAVAL 2021.   CONSIGNES

Com  cada  any  arriba  a  l’escola  el  REI  CARNESTOLTES      per  donar-nos  les  CONSIGNES  abans  del  CARNAVAL.
Aquest  any  degut  a les  mesures  pel Covid  no  es  farà  RUA  però  sí  que  hi  haurà  pregó  i  el divendres 12… Llegeix més»

TREBALLEM EL NOM DE LA CLASSE: RAÏM

Els alumnes de 3rA a l’àrea de visual i plàstica han tornat a treballar amb el carbonet.
Aquesta vegada, han dibuixat el nom de la classe: EL RAÏM. Un cop acabada la sessió han gaudit menjant-se’l.

DIA DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA.

. DIA  DE  LA  PAU I LA  NO-VIOLÈNCIA

Cada 30 de gener, des de 1964, se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort.
A L’ESCOLA… Llegeix més»

Dibuix carbonet

Els alumnes de 3rA a l’àrea de visual i plàstica s’han iniciat en la tècnica de dibuix: carbonet.  Han dibuixat una cistella amb fruites i per no desaprofitar-les també se les han menjat. Han gaudit molt, tant dibuixant com menjant.
dav
Llegeix més»

BONES VACANCES I BON ANY NOU !!!

BONES  VACANCES  I  BON  ANY  NOU !!!
La  comunitat  educativa  de  l’escola  LA  RENAIXENÇA    desitgem  que  passeu   unes  bones  i  merescudes  vacances amb  les  vostres  famílies.  Us  esperem  amb  molta  força  i  il.lusió  el  dia  11  de  gener  del  2021.
TOT  ANIRÀ  MOLT  BÉ… Llegeix més»

CELEBREM EL NADAL A L’ESCOLA. CONCERT

CELEBREM   EL   NADAL   A   L’ESCOLA
Avui  últim  de  classe  i  com  cada  any  hem  celebrat  EL  NADAL  a  l’escola.
Malgrat  la  pandèmia  i  prenent  totes  les  mesures  necessàries  s’ha fet  EL  CONCERT  DE  NADAL.
Aquest  any  hem sortit a fora, cada grup per separat… Llegeix més»