La nostra escola:

Situada al bell mig de Manresa, l’escola pren el nom del moviment cultural català del segle XIX.
Un edifici antic i ple d’història que tot i així gaudeix d’espais amplis i lluminosos, permeten la
dinamització d’activitats variades i diferents agrupacions d’alumnes.

Entenem l’escola com a un sistema inclusiu, multicultural, viu i obert que ha de garantir la
igualtat d’oportunitats, el creixement del coneixement, el concepte d’identitat personal i la
consciència social.

PROJECTE L’UNIVERS I LA TERRA

Els alumnes de 6è hem elaborat unes maquetes amb les que expliquem tot el que hem treballat en el projecte de l’univers i la terra. Cada grup ha fet una de diferent i hem fet exposicions a la resta de la classe per explicar què hem après. Hem après molt i ens hem divertit treballant en grup!

CONCERT DE NADAL 2018

El  dijous   20  de  desembre  del  2018  vam  fer  el  CONCERT  DE  NADAL  a  l’escola.  Va  ser  molt  bonic.  Cada  classe  va  cantar  una  canço  de  Nadal  i  també  va  recitar  un  poema.  BON  NADAL  A  TOTHOM  I  BONES  FESTES !!!
Llegeix més»

HA VINGUT EL PATGE DEL REI NEGRE A L’ESCOLA

AQUEST  MATÍ   DESPRÉS  DE  CAGAR  EL  TIÓ  ENCARA  HEM  TINGUT  UNA  ALTRA  SORPRESA.   HA  VINGUT  EL  PATGE  DEL  REI  NEGRE  A  L’ESCOLA   I  LI  HEM  DONAT  LA  CARTA  PELS  REIS  D’ORIENT  QUE  HEM  ESCRIT  ENTRE   TOTS.
PORTAVA  UN … Llegeix més»

HEM CAGAT EL TIÓ A L’ESCOLA

AVUI   HEM  CAGAT  EL  TIÓ  A  L’ESCOLA.   COM  QUE  L’HEM  CUIDAT   MOLT,  LI  HEM  DONAT  MOLT  MENJAR  I  LI  HEM  CANTAT  CANÇONS  DE  NADAL  MOLT  BONIQUES  ENS  HA  CAGAT  REGLAS  MOLT  DOLÇOS :  TORRONS  I  NEULES  .  UMMMM  QUE  BO… Llegeix més»

HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA

AQUESTS  DIES  QUE  HEM  TINGUT  FESTA  HA  ARRIBAT  EL  TIÓ  A  LA  NOSTRA  ESCOLA.  ESTÀ  MOLT  CANSAT  I  TÉ  MOLTA  GANA  PERQUÈ  VE  DE  LA  MUNTANYA  I  HA  CAMINAT  MOLT.
ARA  LI  HAUREM  DE  DONAR  MENJAR  PERQUÈ  ENS  CAGUI  REGALS … Llegeix més»

S’ACOSTA NADAL I DECOREM L’ESCOLA

S’ACOSTA       NADAL    I     DECOREM      L’ESCOLA
M’AGRADA   EL  NADAL

S’ACOSTA  NADAL  I  ENTRE  TOTS  DECOREM  L’ESCOLA.  FEM  EL  PESSEBRE,  MUNTEM  L’ARBRE …ETC.
 ELS  NÚVOLS  DE  P3   ENGANXEN  ESTRELLES  AL  CEL  DEL  PESSEBRE

TAMBÉ DECOREM L’ARBRE
Llegeix més»

L’ENIGMA DEL PETIT SABERUT

En el  full  informatiu  de l’escola  ” EL  PETIT  SABERUT ”  hi  havia  un  petit  enigma que  els  alumnes  havien  de  resoldre. La  resposta  correcta  era  EL  PETIT  SABERUT.
Avui  23  de  novembre  amb  l’ajuda  d’un  nen  de  p3  s’ha  escollit  el … Llegeix més»

SANTA CECÍLIA 2018

SANTA    CECÍLIA     2018
El  dijous  22  de  novembre  es  va  celebrar  SANTA  CECÍLIA  a  l’escola.  És  la  patrona  dels  músics  i  per  això  vam
anar  a  l’aula  de  música  on  vam  poder  escoltar  varies  audicions.
El  Pere  va  tocar  la  bateria  i  la  guitarra, el  Jacob  el … Llegeix més»

VIDEOS DE LES DANSES DE LA CASTANYADA 2018

VIDEOS    DE   LES   DANSES   DE   LA   CASTANYADA   2018
Aquí  podeu  veure  les  danses  que  es  van  ballar  el  dia  de  la  Castanyada.
 EDUCACIÓ   INFANTIL.  SÓC  UN  BOLET  MOLT  PETITÓ

CASTANYADA 2018

CASTANYADA     2018
El  dimecres  7  de  novembre   es  va  celebrar  LA  CASTANYADA  a  l’escola.  Tots  els  alumnes  vam  baixar  al  pati  per  fer  la  festa  junts.  Ja  teniem  a  punt  les  paperines que  vam  fer  a  classe  i  les  castanyes  ben  torrades.   Primer  vam  ballar … Llegeix més»

EL NOM DE LES CLASSES

EL   NOM   DE    LES    CLASSES
AQUEST   ANY  LES  CLASSES  PORTEN  EL  NOM  DE  FENÒMENS  ATMOSFÈRICS.  LA  CLASSE  DE  MÚSICA,  LA  BIBLIOTECA  I  L’AULA  D’ACOLLIDA  I  EL  GIMNÀS TINDRAN  SEMPRE  EL  MATEIX  NOM,
AQUESTS  SÓN  ELS  NOMS  QUE  S’HAN  ESCOLLIT.
  P3    ELS  NÚVOLS

P4   ELS … Llegeix més»

PRIMERS DIES D’ESCOLA A P3. ELS NÚVOLS

PRIMERS   DIES   D’ESCOLA   A   P3.          ELS NÚVOLS
EL  DIMECRES  12  DE  SETEMBRE  VAN  COMENÇAR  LES  CLASSES  .
PELS  ALUMNES  DE  P3  ERA  LA  PRIMERA  VEGADA  QUE  VENIEN  A  ESCOLA.
AQUESTS  PRIMERS  DIES  ENTREN  AMB  ELS  PARES  I… Llegeix més»

COMENCEM EL NOU CURS 2018-2019

COMENCEM   EL    NOU   CURS   2018-2019
Dimecres  12  de  setembre  del  2018  comencem  un  nou  curs.  La  Comunitat  Educativa  de  La  Renaixença  us  donem  la  benvinguda  i  desitgem  que  vingueu  amb  molta  il-lusió,  força  i  ganes  d’aprendre  .

QUALSEVOL  NIT   POT… Llegeix més»

MARXEM DE VACANCES !!

MARXEM      DE        VACANCES !!
Ha  arribat  l’estiu  i  també  les… Llegeix més»

PARTIT DE FUTBOL ENTRE MESTRES I ELS ALUMNES DE SISÈ

Dimecres   20  de  juny  es  va  fer  el tradicional Partit  de  Futbol  entre  mestres  i  els  alumnes  de sisè.   Va  estar  molt  disputat  i  al  final  van  quedar  empatats 7  a  7.
MOLTES  FELICITATS  ESTEU  TOTS  EN … Llegeix més»