La nostra escola:

Situada al bell mig de Manresa, l’escola pren el nom del moviment cultural català del segle XIX.
Un edifici antic i ple d’història que tot i així gaudeix d’espais amplis i lluminosos, permeten la
dinamització d’activitats variades i diferents agrupacions d’alumnes.

Entenem l’escola com a un sistema inclusiu, multicultural, viu i obert que ha de garantir la
igualtat d’oportunitats, el creixement del coneixement, el concepte d’identitat personal i la
consciència social.

UN REGAL PER NADAL !!

UN  REGAL  PER  NADAL !!
Per  NADAL ens  agrada   molt  fer  un  regal  per la  nostra  família.  A  la  classe  cada  curs  ha  fet  un treball  diferent  i  molt  bonic.  També  hem  après  un  poema  de  memòria.
  P3.  UN  AVET

Llegeix més»

5è VISITA EL MERCAT PUIGMERCADAL

El dijous dia 12 de desembre, les dues aules de 5è vem fer una visita al mercat Puigmercadal de Manresa. Ens van explicar com funcionava el mercat i quines parades hi havia. Vem aprendre moltes coses i ens ho vam passar… Llegeix més»

CANÇONS DE NADAL. NADALES

CANÇONS   DE   NADAL.    NADALES
Unes  quantes  Nadales  perquè  les  canteu  o  escolteu  aquests  dies.  Tradicionals  i  algunes  més  noves  i  mooolt   boniques!
Visca  la  Música.!!!

FEM LA CARTA ALS REIS

A   P3,  P4  i  P5  entre  tots  fem una  carta  pels  REIS  DE  L’0RIENT  . Mirem  revistes   de  joguines  i  retallem  les  que  ens  agraden  més per  enganxar-les  .   La  setmana  que  ve  la… Llegeix més»

TALLER SOBRE LA PAU A 6è

El dia 29 de novembre van venir a l’escola a fer un taller organitzat per Flors Sirera anomenat Ets peça per la pau!
Va consistir en vàries dinàmiques sobre jocs cooperatius i resolució pacífica de conflictes. Per acabar, vam fer una… Llegeix més»

TALLER DE PRIMERS AUXILIS A 6è

El dia 20 de novembre van venir a l’escola a fer un taller del primers auxilis i ens van explicar i ensenyar els consells bàsics de salut i les actuacions que hem de fer en cas de situacions d’emergència. Ens… Llegeix més»

DECOREM L’ESCOLA PER NADAL. FEM “EL PESSEBRE”.

DECOREM   L’ESCOLA   PER   NADAL.   FEM “EL PESSEBRE”.
Els  alumnes  d’ Educació  Infantil  hem  decorat  l’escola  perquè  s’acosta  NADAL.
 Hem  decorat  l’Avet   amb  pinyes  naturals  pintades  per  nosaltres  i  amb  unes  anelles  de  colors.  Els  de  P3  hem  fet  molts  cargols… Llegeix més»

HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA

HA  ARRIBAT  EL  TIÓ  A  L’ESCOLA
Avui  ha  arribat  EL  TIÓ  a  la  nostra  escola.   És  molt  gran,  està  cansat  perquè  ve  de  la  muntanya  i  té  molta  gana !  Ara  el  deixarem  descansar  uns  quants  dies  i  li  anirem  donant  molt  menjar… Llegeix més»

SUC EXTRATERRESTRE

FEM SUC EXTRATERRESTRE
A la classe de les Pintures Rupestres tenim un nou amic. Aquest amic és un extraterrestre que ha vingut demanant ajuda. Hem hagut de fer moltes activitats relacionades amb el passat, amb el present i amb el futur i hem treballat molt.
En una… Llegeix més»

ELS CASTELLERS (3r) FEM UN TALLER DE FANG

Avui 15 de novembre hem anat a l’Escola d’Arts i Oficis a realitzar un taller de fang. Hem treballat una mandala i aprofitant el tema hem parlat dels diferents tipus de simetries. Un cop hem finalitzat la mandala, n’hem fet de més petites i li… Llegeix més»

DANSES DE LA CASTANYADA

ELS NENS I NENES DE SISÈ BALLEN PER LA CASTANYADA

ELS NENS I NENES DE CINQUÈ BALLEN PER LA CASTANYADA

ELS NENS I NENES DE TERCER I QUART BALLEN PER LA CASTANYADA

ELS NENS I NENES DE PRIMER I SEGON BALLEN PER LA CASTANYADA

ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ… Llegeix més»

CASTANYADA 2019

CASTANYADA     2019
Ja ha arribat la Castanyada un any més a la nostra escola!!!
Hem torrat les castanyes i hem ballat unes danses per celebrar-ho.. Cada curs n’ha preparat una i després hem ballat tot tipus de música.  Ens… Llegeix més»

VISITA A LA PASTISSERIA “EL CIGNE”. EDUCACIÓ INFANTIL.

VISITA   A   LA   PASTISSERIA    “EL CIGNE”.    EDUCACIÓ INFANTIL.
Els  alumnes  d’Educació  Infantil  hem  anat  a  la  pastisseria  “EL  CIGNE”  de  Manresa  per  veure  com  es  fan  ELS  PANELLETS.
Hi  treballa  tota  la  família:   l’ avi  Arturet,  la  filla  Maria i… Llegeix més»