La nostra escola:

Situada al bell mig de Manresa, l’escola pren el nom del moviment cultural català del segle XIX.
Un edifici antic i ple d’història que tot i així gaudeix d’espais amplis i lluminosos, permeten la
dinamització d’activitats variades i diferents agrupacions d’alumnes.

Entenem l’escola com a un sistema inclusiu, multicultural, viu i obert que ha de garantir la
igualtat d’oportunitats, el creixement del coneixement, el concepte d’identitat personal i la
consciència social.

PLA D’OBERTURA CURS 2020-2021

(clica a sobre per obrir els documents)

1-Salut _ Escola CARTA Families

2-Salut _ Escola Annex Families

3-RECOMANACIONS FAMÍLIES

ATENCIÓ!!!

DESCARREGA EL FULL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE (requisit indispensable per poder assistir a l’escola)

PRIMÀRIA: Declaració Responsable PRIMÀRIA

INFANTIL: Declaració Responsable INFANTIL

BON ESTIU I BONES VACANCES !!!!

BON   ESTIU   I   BONES   VACANCES
Ha  arribat  l’estiu   i  també  les  VACANCES !!!
Us  desitgem  que  ho  passeu  molt  i  molt  bé.  Descanseu  molt,  jugueu,  gaudiu  d’estar  en  família…nosaltres  també  ho  farem.
Us  esperem  al  setembre  amb  moltes  ganes d’aprendre  i  passar-ho… Llegeix més»

ANIVERSARIS EDUCACIÓ INFANTIL. Maig. Juny. Juliol . Agost

ANIVERSARIS   EDUCACIÓ   INFANTIL
HOLA  GEGANTONS,  DRACS  DEL  CORREFOC  I  CASTELL  DE  FOCS !
DURANT AQUESTS  MESOS  DE  MAIG,  JUNY,  JULIOL  I  AGOST…ALGUNES  I  ALGUNS  DE  VOSALTRES  HEU   FET  O  FAREU  ANYS..!  I  LES   MESTRES   US  VOLEM  DIR
PER   MOLTS  ANYS  … Llegeix més»

FOTOS DEL 12 AL 18 DE JUNY
Aquestes són algunes de les fotos que han arribat aquesta última setmana. En són només una mostra, ja que hi ha hagut una gran participació. Mireu quins artistes i quin taller més estiuenc!

RACONS INFANTIL. PART II. Actualitzat 20 de juny.

RACONS  INFALTIL
HOLA   COM  ESTEU?  SUPOSO  QUE  JA  HAUREU  REBUT  LES  NOVES  PROPOSTES  DE  RACONS  PER  AQUESTA  SETMANA .   ESPEREM  QUE  US  AGRADIN  MOLT   I  HO  PASSEU  D’ALLÒ   MÉS  BÉ.
ESPEREM  LES  VOSTRES  FOTOS  I  VIDEOS !!!
VIDEO… Llegeix més»

RACONS INFANTIL . Setmana del 12 al 18 de juny.

AQUESTA SETMANA….SEGUIM AMB MÉS PROPOSTES DE REPTES I RACONS!

HOLA DE NOU GEGANTONS, DRACS DEL CORREFOC I CASTELL DE FOCS! COM ESTEU? ESPEREM QUE MOLT BÉ!
LES MESTRES ESTEM MOLT CONTENTES DE TOT EL QUE ENS ESTEU ENVIANT! PER AIXÒ AQUESTA SETMANA SEGUIM AMB MÉS PROPOSTES… Llegeix més»

FOTOGRAFIES DEL 29 DE MAIG AL 4 DE JUNY
Els nens i nenes de Cicle Mitjà són uns artistes i ho demostren cada setmana. Mireu quins tallers més divertits i fantàstics!

RACONS INFANTIL. Actualitzat 12 de juny.

RACONS   INFANTIL
Hola  de  nou  a  totes  i  a  tots.  Ja  comencen  a  arribar  les  primeres  fotos  de  les  tasques  que  us  hem  proposat  aquesta  setmana.
Les  mestres  d’Infantil  us  trobem  molt  a  faltar  però  seguim  en  contacte  amb  vosaltres  virtualment….
REGAL  MUSICAL

CANÇÓ   PER  COMPTAR… Llegeix més»

FOTOS DELS NENS I NENES DE 2n

Aqui vos deixem fotos dels nostres alumnes en aquesta setmana de confinament, fent les feines i divertint-se molt.
Recordeu que podeu enviar les fotos que vulgueu a les vostres tutores per a penjar-les a la web.
Estem encantats de poder veure-vos 🙂
Fins aviat 😆
Llegeix més»

PRIMAVERA. EDUCACIÓ INFANTIL. Actualitzat 10 de juny

PRIMAVERA.   EDUCACIÓ INFANTIL.
BON  DIA  A  TOTES  I  A TOTS.  LES  MESTRES  RESTEM  MOLT  CONTENTES  DE  VEURE  QUE  TOT  I  ESTAR  A  CASA  ESTEU  MOLT  ACTIUS  I  ACTIVES.   US  FELICITEM !!!   ESPEREM   QUE  AQUESTA  SETMANA  DISFRUTEU  MOLT  FENT  MOLTES  FOTOGRAFIES  DE… Llegeix més»

FOTOS DEL 22 AL 28 DE MAIG
Aquesta setmana tenim fotos molt divertides! N’hi ha de personals, de tallers i d’ombres! Un autèntic popurri divertidíssim!