La nostra escola:

Situada al bell mig de Manresa, l’escola pren el nom del moviment cultural català del segle XIX.
Un edifici antic i ple d’història que tot i així gaudeix d’espais amplis i lluminosos, permeten la
dinamització d’activitats variades i diferents agrupacions d’alumnes.

Entenem l’escola com a un sistema inclusiu, multicultural, viu i obert que ha de garantir la
igualtat d’oportunitats, el creixement del coneixement, el concepte d’identitat personal i la
consciència social.

BONES VACANCES…!!!

BONES  VACANCES….    ENS VEIEM AL SETEMBRE !!!
Ha  arribat  l’estiu   i  també  les  VACANCES !!!
Us  desitgem  que  ho  passeu  molt  i  molt  bé.  Que  descanseu  molt,  jugueu,  gaudiu  d’estar  en  família…nosaltres  també  ho  farem.
Us  esperem  al  setembre  amb  moltes  ganes d’aprendre  i  passar-ho  bé… Llegeix més»

VERMUT-COMIAT . Educació Infantil

VERMUT-COMIAT .   Educació Infantil
Avui  21  de  juny , últim  dia  d’escola  els  alumnes  d’Educació  Infantil  després  de  la  Festa  de  l’Aigua  i  ben  fresquets  hem fet  un  vermut  de  comiat  a  la  classe.  Entre  tots  hem  portat  una  mica  de  tot:  patates,  cacauets,  olives….,… Llegeix més»

Festa de l’aigua. Educació Infantil

Festa de l’aigua.   Educació Infantil
Avui  últim  dia  d’escola  hem  fet  la  FESTA  DE  L’AIGUA   per  acomiadar-nos  dels  companys  i  companyes.
Ens  ho  hem passat  d’allò  més  bé, hem  jugat  a:    pescar  peixos,  fer  bombolles,  perseguir-nos  amb  pistoles  d’aigua,  rentar  nines  i  sobretot… Llegeix més»

SOPAR DE COMIAT DE SISÈ. GRADUACIÓ ( Promoció 2010-2019)

SOPAR DE COMIAT DE SISÈ. GRADUACIÓ ( Promoció  2010-2019)
El  dijous 20  de  juny  es  va  fer  el  sopar  de  comiat i  la  graduació  dels  alumnes  de  sisè. Alguns  són  a  l’escola  des  de  p3  i  altres  s’han  anat  incorporant  altres  anys.  Van  venir  moltes … Llegeix més»

Comiat 6è

Un dia t’han especial com el d’avui, tots els nens i nenes de l’escola La Renaixença. Ens hem reunit al gimnàs per acomiadar-nos dels nostres companys/es i amics i amigues de sisè que marxen per començar una nova etapa a l’institut el curs vinent.
De part… Llegeix més»

TALLER DE TATUATGES DE HENNA. P5

TALLER   DE   TATUATGES   DE   HENNA.   P5
Els  alumnes  de  la  classe  dels  LLAMPS  de  P5   hem  fet  un  taller  de  TATUATGES  AMB  HENNA.
La  mare  de la  Norhan, de  l’Amir  i  la  germana  de  l’Ossama  són  les  que  han  fet… Llegeix més»

SETMANA DE LA SALUT. TALLERS P3 I P4

SETMANA  DE  LA  SALUT.    TALLERS P3 I P4
Dins  de les  activitats  de  la  SETMANA  DE  LA  SALUT  els  alumnes  de  P3   i  P4    hem  fet  un  taller  molt  divertit.
A  P3   un  penjoll  en  forma  de  COR  amb  cartolina  i  uns… Llegeix més»

FESTA DEL CARDIO 2019

FESTA   DEL   CARDIO  2019

Per  acabar  la  SETMANA  DE  LA  SALUT  hem  fet  la  festa  del  CARDIO  al  pati  de  l’escola.
Els  alumnes  d’Educació  Infantil,  1r, 2n  i… Llegeix més»

FESTA-SOPAR DE FI DE CURS DE L’ESCOLA

FESTA-SOPAR   DE   FI   DE   CURS   DE   L’ESCOLA
El  dimecres  13  de  juny  es  va  fer  la Festa  de  Fi  de  Curs  de  l’escola i  també  un  sopar.
Tot  organitzat  per  l’AMPA  de  l’escola  i la  col-laboració  dels  pares, mares  i… Llegeix més»

LA CASA DE LA CULLA – ACTIVITAT: L’HORT

Avui,  els alumnes de 4rtB hem anat a La Casa de la Culla per realitzar l’activitat “L’HORT”.
Hem començat l’activitat veient diferents mostres de plantes i les hem hagut de classificar entre les que es cultiven a l’hort i les que no. També hem parlat de… Llegeix més»

SETMANA DE LA SALUT 2019 . Del 12 al 14 de juny.

SETMANA   DE    LA    SALUT .   Del 12 al 14 de juny.
Aquesta  setmana  a  l’escola  celebrem  la  SETMANA  DE  LA  SALUT.
Farem  tot  tipus  d’activitats  relacionades  amb  la  nostra  salut  tan  física  com  emocional:  sortides,  partits  de  futbol, caminades,  tallers  de… Llegeix més»

Contes de l’ Ós Mandrós. Educació Infantil.

Contes de l’ Ós Mandrós.   Educació Infantil.
L’altre  dia  va  venir  a  l’escola  un  noi  molt  eixerit  que  explica  contes.
Portava  una  maleta  i  de  dins  en  va  treure  uns  contes  molt  bonics  i  també  uns  contes  màgics.

1. Ens  va explicar  el  conte  del  conill  Simó… Llegeix més»

Sortida Masia Camadoca 1r i 2n

El  passat 14 de maig,  les classes de 1r i 2n vam anar d’excursió a la masia Camadoca de Sta Maria de Merlès.

La Masia Camadoca és un centre que fan tasques de conservació de fauna/flora salvatge i  autòctona dels nostres rius i boscos. És un… Llegeix més»

L’HORT

El dimarts 21 de maig els alumnes de 4t A vam anar a la Casa de la Culla per realitzar una activitat sobre l’hort.
Per grups hem identificat diferents hortalisses, tubercles, fruites,… i hem anat a veure com creixen a l’hort. Un cop hem recollit diferents… Llegeix més»

LA GRAN FINAL

El diumenge dia 02 de juny del 2019, es disputarà la Gran Final del torneig Cruyff Courts 6vs6
L’inici de les competicions és a les 9:30h del mati, al Parc del Xiperet d’Igualada.
Us animem i us donem forces perquè a tots els alumnes de sisè que… Llegeix més»