Escola Riu Clar

Sortida Musical (5è i 6è)

UN MUSICAL DE PEL·LÍCULA
El dia15 d’abril els alumnes de cinquè i sisè van dur a terme la sortida d’aquest trimestre.
En el plató de cinema Musical Films és l’hora de tancar, encara que part del personal de l’espai ha decidit continuar l’espectacle d’una forma molt original.… Llegeix més»

Sortida Alcover

Dilluns 15 d’abril alumnes de Cicle Inicial van visitar el poble d’Alcover i el seu museu.
Van descobrir un poble amb moltes incògnites que van saber desxifrar molt bé i un museu on van veure, tocar i escoltar històries de fòssils.
Els va agradar… Llegeix més»

Que tingueu un feliç Eid

El dia 10 d’abril de 2024, unes quantes famílies de l’escola estaven de celebració i van voler compartir-ho amb nosaltres, portant-nos unes pastes delicioses!
Moltes gràcies per pensar sempre en l’escola! Que tingueu un feliç Eid.

Projecte hort educatiu

L’Escola Riu Clar aquest any està realitzant “projecte hort a l’escola”.
Aquest projecte fa que els alumnes duguin a terme un disseny del terreny. Que cada grup que baixa han de treballar de forma excel·lent en equip, perquè aquesta proposta tan important per… Llegeix més»

Robòtica

El Cicle Superior hem iniciat les sessions de robòtica amb la presentació del robot “mTiny”. És un robot molt original que segueix les diferents ordres que li donen els i les alumnes. Les dues sessions en les classes de 5è i 6è… Llegeix més»