Els alumnes de 1r de Primària han participat avui en un taller d’elaboració de pizza amb ingredients d’origen exclusivament vegetal i a més del nostre hort escolar. Aquesta activitat els ha permès descobrir noves opcions alimentàries d’una manera pràctica i engrescadora, fomentant hàbits saludables, el respecte pels diferents estils d’alimentació i la consciència sobre l’impacte de les nostres decisions de consum. Els infants han gaudit molt preparant les seves pizzes, mostrant curiositat i una actitud oberta davant de nous sabors. L’experiència ha estat molt enriquidora i, després de tastar-les, molts alumnes han coincidit que els han agradat molt.






































