Història

L’Escola Riu Clar està situada al municipi de Tarragona en el barri que li dóna nom, entre la carretera nacional 340 i l’autovia de Reus. És de titularitat pública.
El Barri Riu Clar es va formar fa 47 anys amb la construcció per part del Ministeri de la vivenda, d’un total de 400 habitatges de tipus subvencionat.

El centre acull alumnes de: Barri riu Clar, Icomar, carretera de València i Torreforta.
Al curs escolar 1978-79 va començar a funcionar amb 8 aules prefabricades i quatre locals comercials habilitats com a aules i situats fora del recinte escolar, separats d’aquests per una carretera. També depenien del Centre tres aules prefabricades situades en el barri Parc Riu Clar a una distància de dos quilòmetres. La matrícula global era de 116 alumnes de Preescolar i 287 d’EGB. L’any 1979 es va construir un edifici nou amb 4 aules i lavabos i es van suprimir les 3 aules prefabricades del Parc Riu Clar.

El curs escolar 1986-87 i després de moltes gestions, reunions..,es va aconseguir posar en funcionament l’ampliació de l’Escola.
El curs 2012-2013 es va fer la remodelació actual, que va suposar tots els espais i serveis necessaris d’un centre de dues línies.

La diversitat és una de les principals característiques de la nostra escola i gràcies a ella creixem i evolucionem cada dia.