Aclariments menjador del Consell Comarcal

Ens agradaria poder aclarir diferents qüestions i incidències relacionades amb el menjador escolar, que a causa d’aquesta situació excepcional se’ns han plantejat.

Amb relació al retorn dels dies en què l’escola ha estat tancada, el dia 16 d’abril es va donar ordre d’abonament a totes aquelles famílies usuàries de menjador escolar que no tenien cap deute pendent.

Les famílies que hagin retornat un o més rebuts del mes de març o tinguessin pendents altres mesos, de manera excepcional poden posar-se en contacte amb la responsable de gestió de rebuts de l’empresa adjudicatària mitjançant la bústia,  baixa.menjador@eurest.es , per poder fer l’abonament del deute de març menys l’abonament corresponent als dies en què l’escola ha estat tancada per força major. Recordar que segons la normativa vigent aquells usuaris amb deute seran donats de baixa automàticament i no podran accedir al servei de menjador a la seva tornada.

També tenim present que hi ha famílies amb tiquets de menjador vigents per aquest curs, però donada la incertesa actual i la dificultat que es preveu per tornar als centres aquest curs, juntament amb l’empresa adjudicatària s’establirà un període per poder utilitzar aquests tiquets durant el primer trimestre del curs 20-21.

Per intentar que la informació arribi al màxim nombre de famílies , agrairíem poguéssiu fer-ne difusió.

Per qualsevol dubte i/o aclariment estem a la vostra disposició.

Atentament