Ens agradaria poder aclarir diferents qüestions i incidències relacionades amb el menjador escolar, que a causa d’aquesta situació excepcional se’ns han plantejat.
Amb relació al retorn dels dies en què l’escola ha estat tancada, el dia 16 d’abril es va donar ordre d’abonament a totes aquelles famílies usuàries de menjador escolar que no tenien cap deute pendent.
Les famílies que hagin retornat un o més rebuts del mes de març o tinguessin pendents altres mesos, de manera excepcional poden posar-se en contacte amb la responsable de gestió de rebuts de l’empresa adjudicatària mitjançant la bústia, baixa.menjador@eurest.es ,
També tenim present que hi ha famílies amb tiquets de menjador vigents per aquest curs, però donada la incertesa actual i la dificultat que es preveu per tornar als centres aquest curs, juntament amb l’empresa adjudicatària s’establirà un període per poder utilitzar aquests tiquets durant el primer trimestre del curs 20-21.
Per intentar que la informació arribi al màxim nombre de famílies , agrairíem
Per qualsevol dubte i/o aclariment estem a la vostra disposició.
Atentament