CANTATA NADAL 2016

Avui han començat les cantates de nadal. Comencem a introduir alguns vídeos del dia d’ avui, no són els únics. En els propers dies podreu veure totes les fotografies i vídeos realitzats.
DILLUNS 19 DE DESEMBRE
Al mati comencen les cantates de nadal els nostre alumnes d’educació… Llegeix més»

Consum de fruita a l’escola

Benvolgudes famílies,
Des del nostre centre  participarem en el Pla de Consum de Fruita a les escoles promogut per la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya.
Aquest pla  té com a finalitat  incentivar el consum de fruites i hortalisses entre la població escolar i contribuir a… Llegeix més»

V Fira Bruixes a Blanes

Un any més l’escola participa en la decoració del V Fira Bruixes de Blanes. El carrer que hem decorat aquest any és el Carrer Verge Maria de Blanes. Els alumnes van preparar tot el material i amb l’ajuda d’algunes famílies es va realitzar tot el… Llegeix més»