Projecte Rossinyol

Divendres representants de la nostra escola van participar en la inauguració del Projecte Rossinyol 2015-2016 a la sala de plens de l’ajuntament de Blanes. Dos alumnes de la nostra escola participaran en aquest projecte que intenta fomentar la integració social, ampliar la competència lingüística en… Llegeix més»

Projecte RecerCaixa 5è

Dimarts 20 d’octubre els alumnes de 5è de la nostra  l’escola van fer una visita al CaixaForum de Girona on uns investigadors de la UAB i la UB els van oferir la possibilitat de treballar conjuntament. A partir de dimarts comença un projecte nou que… Llegeix més»

INICI CURS 2015-2016

Ahir va començar el curs 2015-2016 per tots els nostres alumnes!!!
Benvinguts a tots!!! Ens espera un gran curs.
2/9/2015
Comença el curs 2015-2016. Els mestres de l’escola treballen aquests dies al centre i tot estarà preparat pel 14 de setembre. Recordeu que aquests dies comencen les reunions… Llegeix més»

ÚLTIMA SETMANA

Aquesta setmana a l’escola treballem les entitats del poble. Cada cicle ha convidat a aquelles entitats que ha pogut i realitzarem tallers dins i fora de l’escola. Moltíssimes gràcies a aquelles entitats que participeu.
DILLUNS 15 de juny:
Educació Infantil: Casa d’Andalucia de Blanes.

… Llegeix més»