Taller presencial per a famílies → “Abordatge integral del bullying”

Benvolgudes famílies,

Ens plau convidar-vos a la propera xerrada presencial per famílies que tindrà lloc el proper dilluns 29 de maig a les 15 h. El tema de la xerrada és “Abordatge integral del bullying“, i tractarem temes com la identificació del bullying i els diferents tipus de comportaments agressius, l’impacte psicològic i emocional que pot tenir en els nostres fils, així com estratègies per prevenir l’assetjament i fomentar la convivència respectuosa. Per últim, parlarem de com implicar-nos com a famílies i comunitat en la lluita contra l’assetjament.

A l’Institut Escola Puig i Gairalt som conscients de la importància de fomentar un entorn escolar segur i saludable per a tots els nostres alumnes. És per això que ens agradaria oferir-vos una oportunitat per aprendre més sobre l’assetjament escolar i com abordar aquesta qüestió des d’una perspectiva integral.

Si us plau, si esteu interessats en assistir a la xerrada, empleneu el següent formulari.

La formació es farà presencialment.
Places limitades.
Data: 29/05/2023
Hora: De 15:00h a 16:30h

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *