Primera part del projecte Remix The School

Benvolgudes famílies,

Aquestes setmanes hem estat desenvolupant la primera part del projecte Remix The School (Distributed), projecte que estem fent amb l’alumnat de la Comunitat de Joves. En aquesta primera part, després d’una explicació i debat en classe, hem recollit residus orgànics, els hem classificat i els hem preparat per poder cuinar-los i amb ells, crear biomaterials.

A 1r d’ESO hem estat creant les tessel·les amb les quals farem mosaics romans, com els que hi havia a les Duomo romanes.

1r ESO A

1r ESO B

A 2n d’ESO hem estat creant el vidre amb el qual farem les nostres vidrieres gòtiques.

2n ESO A

2n ESO B

Voldríem agrair als alumnes, el professorat, les famílies i a les botigues del barri que ens han ajudat amb la recollida del material orgànic, sense vosaltres no hagués estat possible. Agrair també l’ajuda al FabLab de Barcelona i al Consulat d’Estats Units a Barcelona per tot el suport.

En les setmanes vinents publicarem més vídeos de la segona part del projecte, orientada al disseny i creació dels mosaics i vidrieres gòtiques.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *