Portes obertes 2021

Un any més obrim el nostre centre perquè ens visiteu. Sabem que estem en un moment excepcional i aquest any hem volgut innovar una mica i hem decidit fer un tour virtual pel nostre centre. Us deixem amb un aquest vídeo per que pugueu conèixer l’Institut Escola Puig i Gairalt. Podreu veure les nostres instalacions, com treballem i moltes coses més.

Us deixem també informació del menjador escolar, de segur que us serà de molta utilitat.

Pel que fa a les portes obertes presencials, us deixem amb un enllaç per poder demanar cita prèvia. Hem de tenir en compte que s’han de seguir tots els protocols per que pugueu visitar l’escola d’una manera segura. Si voleu visitar el nostre centre de forma presencial, haureu de demanar cita prèvia. Haureu de fer clic en la següent imatge.

L’equip directiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *