No has rebut el correu de TPVescola? Revisa la safata SPAM

Benvolgudes famílies.

Algunes famílies ens expliquen que no han rebut el correu per iniciar sessió a l’aplicació TPVescola.

Pot ser per dos motius.
— Primer motiu. El més comú és que sí que haveu rebut el correu, però el teniu a la safata “spam” del vostre correu electrònic. Per tant, heu de revisar que no estigui dintre de la categoria “spam”. Adjuntem imatge d’un exemple, a Gmail. En totes les plataformes de correu electrònic hi ha sempre una categoria “spam”. Segurament el missatge hi és allà.

— Segon motiu. Pot ser el vostre el correu electrònic hagi de ser actualitzat perquè ja no el feu servir o heu oblidat la contrasenya. En aquest cas, poseu-vos en contacte amb nosaltres, bé per telèfon (933347150) o bé per correu electrònic (a8076935@xtec.cat)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>