Entrega de dispositius MIFI

Benvolgudes famílies.

El Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023 té per objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat immersa en constants transformacions i canvis. Per tal d’assolir aquest objectiu és necessari assegurar la connectivitat dels centres educatius i proporcionar els equipaments necessaris a alumnes i docents.

El curs 2020-2021 els centres públics rebran els equipaments destinats als docents i els destinats a tots els alumnes dels nivells educatius de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i CFGM, així com als alumnes que no disposen d’ordinadors a les seves llars dels nivells educatius de 5è i 6è de primària, 1r i 2n d’ESO i
CFGS.

Des del centre posem a la teva disposició un d’aquests dispositius MIFI per tal que en facis el bon ús necessari per seguir el teu aprenentatge. És la teva responsabilitat assegurar-te que es manté en bon estat al llarg de tot el curs, moment en el qual l’hauràs de retornar al centre. El centre et pot demanar al
llarg del curs diversos punts de control si així ho considera. Recorda, no és el teu ordinador en propietat, sinó que el centre te’l deixa en préstec.

Per poder utilitzar-lo cal que introdueixis l’usuari i la contrasenya que et proporcionarem el dia del lliurament. Un cop hagis entrat la primera vegada canvia la contrasenya per alguna que et sigui més fàcil recordar. La teva identificació permet al centre gestionar les teves dades.

Cal que aquesta normativa d’ús sigui coneguda també per la teva família i que, en cas de qualsevol dubte, ens feu arribar les consultes corresponents.
Esperem que en puguis treure el màxim profit.

Adjuntem a continuació un manual d’instruccions per posar en marxa el dispositiu MIFI.

Guia ràpida dispositiu de connectivitat MiFi

L’equip directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *