Consulta Oberta

La Consulta Oberta, del programa Salut i Escola dels Departaments d’Ensenyament i Salut de la Generalitat de Catalunya, s’adreça a tot l’alumnat i especialment al d’ESO, per orientar-lo i respondre les seves consultes sobre qualsevol aspecte de salut relacionats amb l’alimentació, la sexualitat i les emocions, el consum d’alcohol, tabac i altres drogues, i la salut mental.

On podem fer les nostres consultes?

Al centre educatiu

Hi ha un espai de consulta oberta. Només cal que t’hi adrecis. Pots anar-hi sol/a, amb companys/es, …com et sentis millor.

El full per registrar-se es troba dins del despatx de la coordinació pedagògica.

L’horari és tots els divendres a partir de les 9:30.

A internet, entrant a Canal Salut

Accedint al portal de Canal Salut (http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/). A l’apartat salut A-Z hi trobaràs tota la informació.

Al CAP (Centre d’Atenció Primària)

Pots trobar professionals sanitaris que sempre t’atendran.

El programa es complementa amb:

• Xerrades al llarg del curs, que s’anunciaran oportunament a través de les hores de tutoria.
  • Materials que es faran accessibles en aquesta pàgina web.

Per a més informació, teniu accés al document pdf sobre la Consulta Oberta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *