Formem part del projecte d’innovació araArt

El Departament d’Educació crea el Programa d’innovació pedagògica “araArt” amb la finalitat de fomentar i posar en valor projectes artístics que es porten a terme en el si d’un centre d’educació infantil, primària o secundària, en col·laboració amb una escola artística, un equipament cultural, o institucions, entitats i associacions artístiques, per promoure l’equitat i la qualitat del sistema educatiu reflectida en la millora de les capacitats i competències de l’alumnat participant.

El Departament ens han comunicat que formem part d’aquest programa d’innovació pedagògica amb el projecte de música Viladomat.

Aquest curs l’alumnat de 3r incorpora l’instrument musical: l’ukelele.

Aquest grup de nens i nenes van començar ja fa dos anys el projecte Viladomat. Ara porten dos anys de formació en llenguatge musical i cant coral, ara introduïm la part instrumental.
El projecte va endavant i creix. Gràcies a tothom que ho fa possible !!!.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *