CONCERT A CICLE SUPERIOR!!

L’alumnat de cinquè i sisè ha volgut acomiadar aquest trimestre fent música i festa. Una manera original de desitjar bones festes i bona entrada d’any a tota la comunitat educativa.

L’acte ha començat amb els grups de cinquè demostrant els seus coneixements de llengua anglesa cantant la cançó Santa Claus Rock i recitant conjuntament el poema Five little reindeer. Un cop agafats els instruments, han sorprès a tothom tocant amb la Banda i percussió la cançó El rabadà.
Per acabar, han recitat un poema molt bonic titulat Nadala pels nouvinguts que incorporava versos amb totes les llengües pròpies dels alumnes del grup.

Quan l’alumnat dels grups de sisè ha pujat a l’escenari han interpretat la cançó tradicional catalana Pastorets de la muntanya i han brodat la peça amb anglès All I want for Christmas.

Volem agrair el bon paper que han tingut els alumnes presentadors de l’acte.

L’equip de mestres i professionals educatius de l’Escola Pompeu Fabra us desitja unes bones festes i una bona entrada d’any. Ens retrobem amb les piles carregades el dia 9 de gener!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *