NADAL A CICLE MITJÀ

Un trimestre més arriba la festa de Nadal tot i semblar que fos ahir quan vam començar aquest curs. Aquest trimestre ha estat ple de reptes i oportunitats i els nens i nenes tenien moltes ganes de fer una mica de gresca.

Els infants de Cicle Mitjà han volgut desitjar-nos unes bones festes amb música. Els infants de 3r ens han ensenyat el bé que dominen els instruments de banda interpretant dues peces, la primera cançó i I feel good. Després dels forts aplaudiments que han rebut, els nens i nenes de quart s’han afegit a l’escenari. D’aquesta manera, tot l’alumnat de Cicle mitjà ha pogut demostrar el progrés amb llengua anglesa a través de la cançó Rock’n’roll snowman.

Per acabar, els alumnes de 4t ens han cantat una cançó que ells i elles han versionat: Tornem-nos a trobar per Nadal. Han volgut impressionar a les famílies convertint una cançó d’estiu en una d’hivern.

Volem agrair el bon paper que han tingut els alumnes presentadors de l’acte.

L’equip de mestres i professionals educatius de l’Escola Pompeu Fabra us desitja unes bones festes i una bona entrada d’any. Ens retrobem amb les piles carregades el dia 9 de gener!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *