NADAL A CICLE INICIAL

Un altre any, i com és tradició en finalitzar el primer trimestre, l’alumnat de Cicle Inicial ens ha desitjat unes bones festes amb unes cançons fantàstiques.

La festa ha començat amb els nens i nenes de les dues classes de primer. Han cantat Aquest Nadal serà la bomba en català i, demostrant el treball en llengua anglesa, han cantat I want to be an elf.

Els ha seguit l’alumnat de segon B cantant Un Nadal amb banyador i tocant Cada dia al dematí amb l’harmònica.

Posteriorment, s’ha afegit a l’escenari el grup de segon A i tots plegats han cantat la cançó amb anglès Ring those Christmas bells. Després dels aplaudiments, els de segon A ens han interpretat la cançó Rock age i han tocat amb l’harmònica la cançó de Cada dia al dematí.

Volem agrair el bon paper que han tingut els alumnes presentadors de l’acte.

De la mateixa manera que els infants, l’equip de mestres i professionals educatius de l’Escola Pompeu Fabra us desitja unes bones festes i una bona entrada d’any. Ens retrobem amb les piles carregades el dia 9 de gener!