Sant Jordi a l’escola!

Aquest curs hem tornat a gaudir de la Diada de Sant Jordi a l’escola i quina ha estat la millor manera de celebrar aquest dia tan especial? doncs fent el nostre intercanvi de contes i de punts de llibre!

Al matí vam muntar la nostra pròpia paradeta per escollir el conte que més ens agradés de tots els que havíem estat portant de casa i, a dins, hi havia un punt de llibre sopresa, perquè com ja sabeu d’altres cursos, cada nivell fa un punt de llibre diferent i després ens els intercanviem!

A la tarda vam continuar la celebració i en aquest cas vam fer intercanvi de mestres. Cada mestre/a va canviar d’aula i de grup d’infants per anar a explicar un conte de Sant Jordi amb versions ben diferents. Després, per acabar, vam sortir al pati tots plegats per ballar una mica i jugar.

Un any més hem pogut celebrar a l’escola aquesta Diada que tant ens agrada.

Aquest ha estat el nostre Sant Jordi 2025 a la comunitat de petits i petites de l’Escola Parellada.

“Per l’abril, llibres i roses mil”

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>