CAPSES D’APRENENTATGE A 5è!

Benvolgudes i benvolguts! Som la classe de cinquè, Els Fantasmes Enxocolatats i la fàbrica encantada. Avui us volem explicar com ha funcionat i en què ha consistit la primera ronda de capses que hem fet aquest any. Les temàtiques que hem treballat són, el cinema, amb la capsa en castellà de “Un paseo de cine”, els diferents estats de la matèria, amb la capsa de “quins secrets amaga l’aigua quan canvia de forma?”, els polígons, amb la de “El bosc dels Florígons”, l’edat mitjana, amb la capsa de “Camelot” i per acabar, la perspectiva de gènere, amb la capsa de “Revisionem la història de l’art”.

Tot i que cada una de les capses tracta sobre una temàtica, hi ha moltes activitats diferents, algunes més dinàmiques i altres que requereixen més concentració, però sempre les duem a terme fomentant el treball en equip, l’autonomia i la gestió del temps.

Al final de cada ronda, parlem i reflexionem sobre com hem treballat, quines capses ens han agradat més i què ens proposem millorar de cara a la segona ronda. Finalment, la capsa escollida la guardem a la carpeta d’aprenentatge, juntament amb la nostra reflexió. Amb la resta de capses, fem un àlbum, el qual ens enduem a casa per compartir la tasca amb les nostres famílies.

En aquest moment, estem iniciant una nova ronda de capses, que compartirem amb vosaltres pròximament. Ens encantaria que poguéssiu comentar-nos què us semblen aquestes capses, i si voleu saber-ne més podeu consultar l’Instagram de l’escola Parellada.

Gràcies per llegir-nos! Fins aviat!

Alumnes de 5è

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>