Amb l’arribada del segon trimestre, hem iniciat a I3 un projecte molt especial a partir del conte “El Monstre de Colors”, de l’Anna Llenas.
Un dia, en arribar a l’aula, ens vam trobar una sorpresa: el conte havia arribat acompanyat del peluix del Monstre de Colors… però estava ben atabalat! Tenia totes les emocions barrejades i necessitava la nostra ajuda per posar ordre al que sentia.
Des d’aleshores, cada setmana treballem una emoció diferent. A l’aula apareix el monstre del color corresponent i, entre tots, conversem sobre com ens sentim quan tenim aquella emoció. Busquem objectes de l’aula del mateix color, els classifiquem i fem fotografies representant aquella emoció amb el nostre cos i la nostra expressió.
De moment, ja hem treballat l’alegria (groc) i la tristesa (blau). Ens ha agradat molt compartir vivències, posar paraules als sentiments i descobrir que totes les emocions són importants i necessàries.
També hem convidat durant aquestes setmanes a les famílies a que entrin a les aules a explicar contes relacionats amb les emocions i ha estat un èxit, gaudint d’aquests moments compartits.
Quina emoció serà la següent?





Comentaris recents