Renovació dels i les membres del CONSELL ESCOLAR

Us informem que aquest curs es farà la renovació d’alguns membres del consell escolar, segons la publicació de la  RESOLUCIÓ EDU/3014/2023, de 30 d’agost.

Si estàs interessat o interessada en formar part del CONSELL ESCOLAR de l’escola, presenta la teva candidatura abans del dia 15 de novembre. Només has d’enviar-la al correu electrònic de l’escola (info@escolanonstrallar.cat) o bé, recollir el formulari a secretaria, emplenar-lo i lliurar-lo abans del dia 15.

El consell escolar és una eina de vital importància per poder fomentar una visió compartida sobre l’educació i sobre l’escola que volem. L’escola de tots i per a tots.

Enguany cal renovar:

• Tres membres del sector representant de pares, mares o tutors d’alumnes.
  • Tres membres representants del professorat.
  • Un membre representant del personal d’administració i serveis.
  • Un membre representant del personal d’atenció educativa complementària.

En el segúent enllaç podeu consultar el calendari del procés:

Calendari del procés de renovació del consell escolar

Us recomanem que consulteu el cens provisional de pares, mares i tutors legals que estarà exposat del 2 al 8 de novembre de 2023 per tal que pugueu comprovar que esteu al llistat i així poder votar el proper divendres 23 de novembre de 2023.

En aquest enllaç teniu tota la informació sobre aquest procés.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *