L’ESCAPE ROOM: RETORN A LA TERRA A CICLE DE MITJANS

L’alumnat del Cicle de Mitjans ha realitzat l’Escape Room: Retorn a la terra a l’escola impulsat pel Consorci de la Gestió de Residus del Vallès Occidental.

La base de l’Escape Room és un futur incert, on el consumisme i el materialisme han portat a l’esgotament dels recursos naturals, la gana i desnutrició de la societat occidental, que ha de permetre als participants prendre consciència sobre la necessitat de fer un consum responsable i de separar i reciclar els residus que generem, i com a premissa imprescindible per poder sortir de la sala de joc, havent resolt els enigmes relacionats amb la gestió dels residus.

Ha estat un Escape Room on s’ha fomentat el treball en grup i la participació activa de l’alumnat.

A continuació es mostren algunes imatges de cada grup participant.

1r 2n A – 2n B 3r