INSCRIPCIONS OBERTES EXTRAESCOLARS AMPA 23-24

ATENCIÓ FAMÍLIES!!!
Tot i que es va marcar una data límit per inscriure’s a les extraescolars (es va fer per poder organitzar monitors i espais), les inscripcions encara estan obertes, això vol dir que podeu continuar apuntant als vostres nens/es a les activitats d’extraescolars.
Animeu-vos, parleu entre vosaltres, encara que no sigui la primera opció, amb una altra activitat potser els petits els hi fa més gràcia i a les famílies ens ajuda que s’ho estiguin passant bé dins l’escola fins que puguem anar a recollir-los (ex: Futbol Escola per Iniciació a l’esport) encara podria sortir un altre extraescolar ??.
Les activitats que estan en marxa i a les quals encara els podeu apuntar són: Rítmica 1r-6è, Fútbol 1r-3r, Fútbol 4t-6è, Patinatge EI5-6è, Karate EI4-6è.
Activitats i horaris:

Per inscriure al vostre fill/filla cal que aneu a la web dEngreskat