Els protagonistes de la setmana a la classe dels gatets i les gatetes

Setmana rere setmana els alumnes de la classe d’EI3 van passant per un dels moments més màgics i especials. I és que, durant uns dies, un infant de la classe dels gats és escollit protagonista de la setmana, podent convidar a un membre de la família a venir a l’aula a explicar coses sobre ell o ella.

Els protagonistes fins ara han estat el Marc, la Cloe i el Sergi, però encara queda curs per endavant i tots esperen que arribi la seva setmana especial!!

Si cliqueu a sobre de cada imatge podreu veure totes les fotos de la visita de les famílies a l’aula i les activitats que ha fet cadascun.

–                   MARC  ↓↓                                     CLOE ↓↓                                     SERGI ↓↓