Per commemorar el Dia Internacional de la Llengua Materna, l’alumnat de l’aula d’acollida va participar en una proposta impulsada des del PEE amb l’objectiu de donar valor a la diversitat lingüística i cultural de la nostra comunitat educativa.
L’alumnat va compartir frases boniques, paraules especials, poemes curts i endevinalles en les seves llengües maternes, afegint també la traducció o el significat en català o castellà. També les vam gravar per poder escoltar com sonen aquestes llengües i compartir-les amb tota la comunitat.
L’altre dia vam rebre la visita de membres de la Comissió del DILM i de la regidora d’Educació, Anabel Moreno, que van venir al centre per fer entrega del FOAM amb la frase seleccionada de la nostra escola. També ens van obsequiar amb un lot de llibres com a mostra d’agraïment per la participació i implicació del centre en aquesta iniciativa.
Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha permès continuar fomentant el respecte, la convivència i la valoració de totes les llengües i cultures presents a l’escola.

En el següent enllaç podeu visualitzar l’entrega del lot de llibres i el FOAM amb la frase escollida.


