L’alumnat d’I5, 1r, 2n i 3r estem gaudint molt de les colònies!

Aquests dies, l’alumnat d’I5, 1r, 2n i 3r estem vivint una experiència molt especial a les colònies. Des del primer moment, l’emoció i les ganes de compartir aventures han estat protagonistes d’uns dies plens d’activitats, convivència i molts somriures.

Hem fet jocs a l’aire lliure, excursions, tallers i activitats en equip que ens han ajudat a aprendre, divertir-nos i reforçar els vincles amb els companys i companyes. També estem descobrint la natura i gaudint d’un entorn diferent del de l’escola, fet que converteix aquestes colònies en una experiència única.

Els nens i nenes s’ho estan passant d’allò més bé, compartint moments molt especials que segur recordaran durant molt de temps. Entre rialles, cançons i moltes aventures, cada dia està sent ple d’emocions i noves descobertes.

Des del centre, estem molt contents de veure l’alumnat tan il·lusionat i participant amb entusiasme en totes les activitats. Continuarem gaudint d’aquests dies amb molta energia i ganes de seguir creant records inoblidables!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut