PREINSCRIPCIÓ 2020-2021 (circumstàncies extraordinàries COVID-19)

• Per accedir al primer curs del segon cicle de l’educació infantil (P-3) o per ser admès per primera vegada en un centre, s’ha de fer la preinscripció, és a dir, presentar la sol·licitud d’admissió al centre.
  • En cas de que l’alumne continuï al centre, de moment no s’ha de fer cap gestió.
  • En cas de que l’alumne tingui previst un canvi de centre educatiu us agrairem que ho comuniqueu enviant un correu a e3005194@xtec.cat per tal de no confirmar la plaça a la nostra escola, quedar alliberada i evitar duplicitats.
  • L’oferta educativa de la preinscripció la podeu trobar la següent enllaç: http://mapaescolar.gencat.cat/
  • La preinsicripció es podrà fer de manera telemàtica i no presencial des del dia 13.
  • Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la COVID-19, es podrà fer de forma presencial només amb cita prèvia, entre el 19 i el 22 de maig.
  • Podeu consultar el calendari  i tota la informació detallada de preinscripció i matrícula a: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/

• LA PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR PER L’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA SERÀ ENTRE EL 13 I EL 22 DE MAIG.
    PRESENTACIÓ TELEMÀTICA (del 13 al 22 de maig)
    • Formulari de sol·licitud http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483_preinscripcio_escolar?moda=1
    • Enviar al correu de l’escola (e3005194@xtec.cat) el resguard de sol·licitud acompanyat de la documentació acreditativa, escanejada o fotografiada. Important: La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta escanejada o fotografiada.
    • El centre confirmarà aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud.
    PRESENTACIÓ PRESENCIAL (del 19 al 22 de maig)
    • Per aquells casos que no tinguin accés a l’opció telemàtica.
    • Demanar cita prèvia al correu de l’escola (e3005194@xtec.cat), al següent aplicatiu Cita prèvia Escola Mediterrani o al telèfon 977460151 (de 10.00 a 12.00), abans del 19 de maig.
    DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA
      • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
      • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
      • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar.

• Davant qualsevol dubte o per demanar cita prèvia ens podeu enviar un correu o posar-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 977 460 151 (Horari d’atenció de 10.00 h a 12.00 h).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *