Escola receptora de llibres de LLEGIR ENS FA GRANS

La nostra escola és una de les escoles receptora de llibres per a la biblioteca escolar de la campanya LLEGIR ENS FA GRANS: FEM CRÉIXER LES BIBLIOTEQUES ESCOLARS que organitza Òmnium Cultural per fomentar la lectura, organitzant una recollida de llibres nous en català d’un catàleg concret.
Si voleu participar en la campanya i regalar un llibre del catàleg ho podeu fer a través del següent enllaç https://llegirensfagrans.omnium.cat o anant als punts de venda i recollida adherits fins al 23 d’abril.
Un animem a participar-hi!

SÓC… L’HORTET

Què necessitem? Terra, rasclet, pala, verdures, regadora, sol i sobretot necessitem les nostres mans!    Primer de tot hem treballat bé la terra. A continuació hem plantat bledes, enciams, espinacs, porros, api i cebes. Finalment hem regat fins convertir-ho en plantes adultes.

Com l’hem cuidat bé… tenim l’hortet més bonic del món!

FEM MONES CICLE INICIAL

Els nens i nenes de primer i segon hem fet mones el dijous al matí. Estem molts contents i contentes amb la pastisseria Bahia per ajudar-nos a fer unes mones delicioses!!!

Ens ho hem passat molt bé!

Bones pasqües a tothom :)

DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES

El dia 21 de febrer vam celebrar El Dia Internacional de les Llengües Maternes a la nostra escola. L’activitat que es va plantejar aquest any va ser el poder escoltar un conte amb les diferents llengües maternes que tenen l’alumnat a casa. L’activitat va ser un èxit gràcies a la participació de les famílies.

PORTES OBERTES

Visita a l’escola Mediterrani de l’alumnat d’Infantil 2 de la Llar d’infants Marinada i Jornada de portes obertes amb els familiars dels infants en edat de començar I3 el proper curs escolar.

DECÀLEG DE 1R

Els nens i nenes de primer hem estat treballant un decàleg de convivència per a la nostra classe. Hem estat pensant tots junts quines normes tenir.

Aquestes han estat les que hem creat entre tots i totes!!!

ELS OFICIS A 2N

Aquest primer trimestre, a l’àrea de Medi, hem treballat el projecte dels oficis. Hem gaudit de familiars que han vingut a presentar-nos el seu ofici: pescador, cultivador de suculentes, infermera i secretària en un hotel. També hem realitzat un mural col·lectiu on cada xiquet/a ha pensat què volia ser quan sigui gran.

Aquí teniu el resultat.