Rugbi al cicle mitjà.

La setmana del 12 al 16 d’abril vam celebrar al Masnou la setmana de l’esport escolar. Tot i que vam tenir petits entrebancs degut a les pluges i es van haver d’ajornar algun dia, els nens i nenes del cicle mitjà vam participar-hi amb uns tallers d’iniciació al rugbi.

Bloquejos, llançaments, passades i molts jocs que van servir per divertir-nos i per conèixer una mica millor aquest esport tan emocionant i desconegut fins ara.

També va estar molt bé perquè van venir com a monitores dues ex-alumnes de l’escola, la Mar i la Queralt, que ara juguen al Rugbi Alella. Moltes gràcies!

Si voleu veure’n alguna foto més…