Matriculació alumnat de P3

Bon dia a tothom….

Tal i com us vam informar el divendres us enviem un correu per tal d’informar-vos de les darreres gestions per a formalitzar la matrícula dels vostres fills/es a l’escola .

a) Primer de tot, la més sincera benvinguda a tots i a totes a la vostra escola a partir d’ara,  estem molts contents de que us hi incorporeu ben aviat !!!

b) Us passem l’enllaç per tal que reserveu al calendari una cita prèvia amb direcció, per a formalitzar la matrícula i entregar la documentació complementària els dies 21,23 o 27 de juny (trieu l’hora que us vagi millor)

c)  Caldrà aportar fotocòpies de la següent documentació, ja que molts documents al ser preinscripció telemàtica no ens ha arribat :
  • Llibre de família (on surten els pares-mares i el nen/a)
  • TSI (targeta Sanitària Individual)
  • Carnets DNI/NIE/Passaport (pares-mares-alumnes)
  • Familia nombrosa / monoparental (si en tenen)

d) Us adjuntem finalment la documentació que heu de complimentar i entregar el dia de la matrícula :

e) EL qüestionari de P3, l’heu de llegir i portar complimentat el primer dia de setembre !!!

Qualsevol aclariment o dubte, truqueu a l’escola i us l’aclarim

Ens veiem aviat

salut

Santi